یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت 19:8 توسط حامد | 

سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه... یه چند روز پیش تو گروه تلگرامی منو دوستای دانشگاهیم که هفت نفر هستیم یه صحبتایی در مورد پناهنده شدن بعضیا و نوع برخورد با این افراد شد. بعد از اتمام چت تو گروه، یه تماس تلفنی با ا.م.پ. داشتم. بعدش یه متنی برام فرستاد خیلی خوب بود.

از حکیمی پرسیدند:

چطور فلان کس انقدر حیله می کند، گفت: فراموش کرده و وصل نیست!

گفتند: چطور فلان حاکم انقدر خون میریزد، گفت: فراموش کرده و وصل نیست!

گفتند: چطور برخی بر برخی ظلم روا میدارند، گفت: فراموش کرده و وصل نیست!

گفتند چه را فراموش و بکجا وصل نیست؟ گفت: فراموش کرده که همه انسان ها با هم برادر و‌ خواهرند و اتصال خود را از انسان ها قطع کرده، پس به خدا وصل نیست، در نهایت انسانی که دچار این فراموشی شود و از زنجیره انسان ها خودش را جدا کند، نور درونش رو‌به خاموشی می رود و هر آنچه که بتواند را برای منافع خویش انجام میدهد.

امیدوارم هر کدوم از ماها تو هر جایگاهی هستیم، تواضع و برخورد صحیح رو فراموش نکنیم.

تا بعد

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت 21:22 توسط حامد | 

سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه.

اگر بخاطر چیزهایی مثل نژاد، مذهب، عقاید و طبقه اجتماعی حس برتری دارید و خود را محق می دانید، آگاه باشید شباهت ظاهری دلیل بر انسان بودن نیست!

بسیار هم عالی. تا بعد

ماموریت شهر خسته، زاهدان عزیز

سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت 11:7 توسط حامد | 

What is love exactly?

It's putting someone's needs before yours.

عشق دقیقاً یعنی چی؟

یعنی به خواسته های یکی دیگه بیشتر از خودت توجه کنی.

تا بعد

جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت 10:10 توسط حامد | 

سلام بروبچز... بدون شرح.

پاییز ۱۴۰۱ تموم شد. این فصل منقبض‌ترین چیزی بود که تو عمرم تجربه کردم. حتی الانم که دارم فک می کنم، دندونامو فشار می‌دم.

تا بعد

بعد نوشت:

به قول یه بزرگی از نت:

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد.
اصالت یعنی من راه درست رو میرم، حتی اگه هیچکس متوجهش نشه.
اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم، حتی اگه به ضررم تموم شه.
اصالت یعنی دروغ نمیگم، چون از حقیقت ترسی ندارم.
اصالت یعنی خیانت نمی کنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه، بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم.
اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم، چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری.
اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی، چون صداقت انتخاب تو بوده.
و این اسمش بی عرضگی نیست، اسمش اصالته.

مشخصات
شرح حال این روزها آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.