یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ ساعت 13:58 توسط حامد | 

سلام دوستان

وقتتون بخیر باشه. امیدوارم همیشه خوب باشین. بعد از 21 ماه و 16 روز رفتم ایران.

ایرانِ نازنین جانم.

البته الان برگشتم و سیدنی هستم. خیلی خیلی میشه در مورد ایران صحبت کرد ولی خب انرژی مثبتی ازش ساطع نمیشه. برای مردمان سرزمینم بهترین آرزوها رو دارم. امیدوارم بهترینا نصیبشون بشه. دلم برای ایران سوخت. اگه بخوام این پست رو بنویسم و از تفاوت های 22 ماه قبل که اومدم تا الان بنویسم، دنیای نوشته میشه. دلم پیش خانواده و دوستام مونده و جسمم اومده. آخ که چقدر بیشتر ایرانو دوست دارم.

زنده باد ایران جانم

تا بعد

حامد، سیدنی، یکشنبه 21 سپتامبر 2025 ساعت 20:28، تهران 30 شهریورماه 1404 ساعت 13:58

مشخصات
شرح حال این روزها آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.