سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه. امروز یه نکته ایی رو جایی دیدم که گفتم حتما به اشتراک بزارم. یکی از دوستان در استرالیا تو محل کارش مورد آزار روحی قرار گرفته. حالا من نوشته دقیق خودشو اینجا میزارم.
دوستان کسی هست من بتونم ازشون راهنمایی بگیرم .من الان ۹ ماهه توی یه شرکتی کار می کنم که رفتار تیم لیدرم یه جورایی بر اساس قوانین fair trade psychological harassment & Bully بوده. می خواستم بدونم من باید از این موضوع بگذرم با اینکه تو این شرایط باید ایمیل خاصی بزنم به کسی و این موضوع رو مطرح کنم؟ می شه اگر کسی تجربه ای داره به من کمک کنه لطفا؟ چون بارها موضوع رو شفاهی مطرح کردم و متاسفانه اتفاقی نیفتاده و بدتر شده.
اونقدرا هم اون ور آب همه چی اوکی نیستا! طرف میاد با استفاده از قدرتش، شروع میکنه تهدید و تحقیر و مسخره کردن. یه شرایط افتضاحی هم این وسط برای کسی که طعمه ی کنترلگری و محدود کردنش بوده بوجود میاره. آزار روانی و قلدری هم خودش هزارتا چیز به وجود میاره که باعث استرس، اضطراب، افسردگی و حتی خودکشی طرف میشه. اینجوری دیگه...اوف!
بعدنوشت: گویا کارفرماش هیچ کاری به این بنده خدا نمیداده تا انجام بده و همیشه گوشه گیرش میکرده!
تا بعد
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.