سلام بروبچز، امیدوارم حالتون خوب باشه. ببخشید با تاخیر زیاد اومدم. مهمونا هم برگشتن ایران. سر وقتش یه پست خوب مینویسم براش. سال نو میلادی امیدوارم همون سالی باشه که هرچی اتفاق خوب قراره براتون بیفته پیش بیاد.
یه بزرگی میگه: مهاجرت اینجوریه که سال نو میلادی میشه چون هیچ خاطره ای نداری اونجوری حس سال نو نداری، نوروز که میشه چون شهر و بقیه حسی ندارن اونجوری حس سال نو نداری!
تو سیدنی شب یلدا کوتاه ترین شب و بلندترین روز بود. این نیمکره ها چی هستن!!!
کریسمس چیه؟ جشنیه که در دین مسیحیت به منظور گرامیداشت زادروز عیسی مسیح برگزار میشه. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر جشن میگیرن.
تا بعد
حامد، سیدنی 11:23، تهران 03:53، 4 ژانویه 2025، 15 دی 1403 نقطه سره خط
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.