سلام دوستان، خوبین؟ بعد از یه ماه و خرده ایی اومدم. امیدوارم حالتون خوب باشه. میگن که امروز ۱۸ سپتامبر روز اولین عشق ❤️ هست. تجربهای که ممکنه شیرین یا تلخ باشه، اما در یاد میمونه... یه قلقلکی ذهنتونو دادم!
به امید روزای توپ
بعدنوشت:
- این خط |
- این نشون ○
- اینم کلاه زَر نِشون 🎩
تا بعد، حامد
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.