سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه. امیدوارم اول هفته خوبی پیش روتون باشه. من عاشق شنبه و یکشنبه شدم. برعکس زمانی که ایران بودم و عاشق پنج شنبه و جمعه! مکان همینجوری میتونه شمارو عاشق روزایی بکنه که ازش متنفر بودید! شاعر در اینباره میگه:
به چه می خندی تو؟
به مفهوم غم انگیز جدایی؟
به چه چیز؟
به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟
یا به افسونگر چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟
به چه می خندی تو؟
به دل ساده من میخندی که دگر تابه ابد نیز به فکر خود نیست؟
خنده دار است بخند ..
تا ساعت 10 صبح خوابیدما. میشه 02:30 ایران! این اختلاف ساعت چی میخواد آخه :)
تا بعد دوستان
پی نوشت 1: از عجایب سیدنی هر چی بگم کم گفتم. امشب مراسم Mardi Gras برگزار میشه و آدم میمونه چی بگه. یه لینک میفرستم توضیحاتشو نوشته ولی چقد با فرهنگی که ما بزرگ شدیم متفاوته و چقدر اینا راحت و ریلکس هستن. تفاوت فرهنگی خداست!
پی نوشت 2: بعدش تو همین شهر یه قسمت دیگه مراسم ماه مبارک رمضان برگزار میشه و اونم خیلی جالبه.
پی نوشت 3: بعضی وقتا یه چیزایی من میبینم واقعاً میگم اینجا کجاست! خداییش بدون اغراق دارم میگم. خدایا شکرت
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.