سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه... از قدیم میگن یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم. توضیح بیشتری نیاز نیست ولی آدما همیشه باید خودشونو اصلاح کنن. در هر حالتی و در هر سنی اصلاحات باید باشه. این پست باشه برای یادآوری به خودم. برای احترام به بی احترامی ها.
تا بعد
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.