پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت 9:35 توسط حامد | 

سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه... اصلاً فکرشو نمیکردم موقع رفتن اینقدر حجم کارا بالا باشه. دو هفته آخر شما کاملاً وقت خالی نداری. فقط باید از ساعات خوابت بزنی تا به کارات شاید برسی. از تجربیات این چند وقته میام و مینویسم. جمع آوری کارا داستان ها داره.

تا بعد

مشخصات
شرح حال این روزها آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.