سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 2:2 توسط حامد | 

سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه. اومدم بصورت ریشه ایی با ذکر پنج تا شماره بگم که در چه صورتی مهاجرت واست عذابه.

شماره یک: آدم خیلی درونگرایی هستی.

شماره دو: وابستگی شدید عاطفی داری.

شماره سه: جایگاه شغلی و درآمد بسیار خوبی تو ایران داری.

شماره چهار: زبان بلد نیستی.

شماره پنج: هدفت از مهاجرت خوش گذرونیه.

تا بعد

مشخصات
شرح حال این روزها آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.