سلام دوستان، وقتتون بخیر باشه. اومدم بصورت ریشه ایی با ذکر پنج تا شماره بگم که در چه صورتی مهاجرت واست عذابه.
شماره یک: آدم خیلی درونگرایی هستی.
شماره دو: وابستگی شدید عاطفی داری.
شماره سه: جایگاه شغلی و درآمد بسیار خوبی تو ایران داری.
شماره چهار: زبان بلد نیستی.
شماره پنج: هدفت از مهاجرت خوش گذرونیه.
تا بعد
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.