سلام بروبچز
عیدتون مبارک باشه... دلتون همیشه شاد باشه و سالی پر از اتفاقای خوب براتون پیش رو باشه.
پی نوشت 1: بعداً مینویسم.
پی نوشت 2: وام گرفته از احسان جانم... قصه نوروز، قصهی به ثمر رسیدن صبر و پاداشِ امیدواری است، قصهی یکی شدن و همدل شدن یک ملت با هزاران فرهنگ مختلف و اختلافات و عقاید متفاوت است؛ قصه نوروز قصهی رفتن به خواب زمستانی نیست، قصه نوروز از جنس رویش است و زایش و آفتاب و نور و باران. به همین زیبایی و شگفت انگیزی.
تا بعد،
حامد، همتونو دوست دارم.
سیدنی، جمعه 00:04، 01/01/1404 ولی ایران پنج شنبه 16:34 و 30/12/1403 هستش :)
آنکه تندرستي دارد اميد دارد و آنکه اميد دارد همه چيز دارد.